Klubmesterskab 2008

Indbydelse til klubmesterskab 2008

Klubmesterskab 2008

En god og lang sæson nærmer sig sin afslutning. Det har været en sæson med mange oplevelser og fine resultater.

Vi runder sæsonen af med klubmesterskaber den 31. oktober og 1. november i henholdsvis nat- og dagløb samt efterfølgende klubfest (se klubbladet).

Natmesterskab

Den gode nyhed: Tronen som herre-klubmester i natløb er ledig – de seneste to års vinder er i år arrangør.
Den dårlige nyhed: De forudgående 10 års vinder – Erik Bobach – er tilbage i startfeltet.
Hvem tør tage kampen op om den ledige titel?

Tidspunkt: Fredag aften den 31. oktober.
Mødetid: Kl. 19.30 (omklædt ved angivet mødested).
Samlet start: Hurtigt herefter.
Løbsområde: Ind til videre hemmeligt.
Mødested: Fremgår af hjemmeside, samt opslag i klubhus fra torsdag
den 30. oktober.
Løbsform: Samlet start – hver løber skal løbe 3 runder á 1-2 km.
Baner:
Bane 1 ca. 6 km svær (H 17-44)
Bane 2 ca. 4,5 km svær (D 17-44, H –16, H 45-)
Bane 3 ca. 3 km svær (D 45-, D –16)
Bane 4 ca. 3 km mellemsvær (H/D- 14)
Bane 5 ca. 2,5 km begynder/let (H/D –12, begyndere)

Klassebetegnelserne er kun vejledende – du kan frit vælge bane.

Startafgift: 30,- kr. (incl. suppe efter løbet).
Tilmelding: Til Peter (peter.sinding.poulsen@skanderborg.dk ) senest mandag den 27.oktober.
Husk at opgive Emitnr, hvis du har egen brik.
Efter løbet: Suppen indtages i år i skoven – så medbring varmt tøj og evt. en stol at sidde på.

Har du ingen pandelampe, er det ingen undskyldning for ikke at deltage. Klubben har et antal lamper til udlån. Udlån foretages så længe der er ledige lamper. Angiv ved tilmelding, om du ønsker at låne en lamp.

Dagmesterskab

Klubmesterskabet i dagløb bliver i lighed med de seneste år afviklet med handicap i form at tidstillæg – jo hurtigere du normalt løber des større tidstillæg tildeles du.

I princippet skulle alle derved opnå lige stor mulighed for at blive klubmester.

Selvom ungdomsløberne allerede har afholdt deres eget klubmesterskab, så er de velkommen til også deltage i dette mesterskab. Begyndere og de yngste ungdomsløbere løber uden handicap.

Tidspunkt: Lørdag den 1. november. Første start ca. kl. 13:00.
Arrangør: Silkeborg OK.
Løbsområde: ?? – en skov i nærheden af Silkeborg.
Mødested: ?? – oplyses på Silkeborg OKs hjemmesiden i ugen op til løbet
Baner:
Bane 1 7-8 km svær
Bane 2 5-6 km svær
Bane 3 3-4 km svær
Bane 4 4-5 km mellemsvær
Bane 5 3-4 km mellemsvær
Bane 6 2-3 km let
Bane 7 2-3 km begynder
Startliste: Offentliggøres på klubbens hjemmeside i ugen op til løbet.
Startafgift: 20,- kr.
Tilmelding: Til Erik Bobach (erik_bobach@mail.tele.dk) senest lørdag den 25. oktober. Husk at angive Emitnr, hvis du har egen brik.

Vel mødt
/ Erik Bobach