D. 17. april er der divisionsmatch for alle klubbens medlemmer

Årets første divisionsmatch afholdes i Kollerup øst for Fjerritslev d. 17. april.

Divisionsmatchen er en del af Danmarksturneringen, hvor vi konkurrerer om at blive Danmarks bedste klubhold. Konkurrencen afgøres gennem et sindrigt pointsystem, hvor det gælder om at have deltagere i samtlige klasser fra elite til seniorer til begyndere. For at stille et stærkt hold, har vi brug for alle; fra begyndere til elite, unge, gamle og dem midt imellem.

Der er baner i mange forskellige sværhedsgrader og alle kan bidrage til, at vi kan opnå points. Det er ikke muligt at ’tælle negativt’, man trækker ikke ned selvom man bommer derude, så tøv ikke med at tilmelde dig.

Derudover er divisionsmatchen også en rigtig god lejlighed til at deltage i klubfællesskabet og møde rigtig mange af klubbens medlemmer.

Tilmelding sker på O-service, senest 8. april og gerne inden 6. april, så det er muligt at sætte et stærkt hold.

Noter også ved tilmeldingen om du kører med dobbeltdækkerbussen, som kører fra Shell, Østergade kl. 7.00. Det er gratis at køre med bussen.

Hvis du har spørgsmål så kontakt Inga på mail; inga@nykrog.com

Vel mødt, vi glæder os til at se dig
Arrangementsudvalget