Find-vej-i Silkeborg d. 30. april 2016

Over hele landet bliver der indbudt til find-vej-dag lørdag d. 30. april 2016.

Silkeborg OK indbyder alle til at prøve at finde vej på baner af forskellige sværhedsgrader og længder.

Der er start og instruktion mellem kl. 11:00 og 12:00 lørdag d. 30. april fra vores klubhus Vejlsø Skovhus, Vejlsøvej 7b.
Banerne er åbne indtil kl. 13:00, og eventuelt længere, hvis mange er i skoven.

Det er muligt at løbe alene eller sammen som fx familie. Det er også muligt at gå banen; det handler om at orientere sig, og det står klubbens medlemmer klar til at hjælpe med.

Når find-vej-dagen er slut, fortsætter udfordringerne de følgende tirsdage.

Vi inviterer interesserede i alle aldre til introduktion ved vores klubhus, Vejlsø Skovhus, Vejlsøvej 7b. Hver gang kl. 17:45.

–          tirsdag d. 3. maj,

–          tirsdag d. 10. maj

–          tirsdag d. 17. maj.

Her tilrettelægger vi et program, så alle nye får hjælp til gode oplevelser i skoven omkring klubhuset.

Der er instruktion for både børn og voksne, men vi ser rigtig gerne, at børn og voksne der kommer sammen følges til børnenes træning.