Hjælpere til MTB og Yeti-adventure

Så er der igen mulighed for at hjælpe klubben – her kan man hjælpe, selv om man ikke er en ørn til orientering!

Fredag d. 26. og lørdag d. 26. august afvikler SOK igen Yeti-adventurerace. Du kan læse mere om løbet ved at følge ikonet til venstre. Vi har også i år brug for mange hjælpere – sidste år var vi omkring 60 hjælpere. Hvis du kan hjælpe få eller mange timer er du velkommen. Vi kan desværre ikke bruge kronprinsen som trækplaster, han har vist andre planer i år, men det er et sjovt stævne at være hjælper ved – deltagerne er ualmindelig glade og tilfredse.

I lighed med sidste år “bytter” vi hjælpere med MTB-klubben. Vi stiller 10 personer til deres arrangement og de stiller med 10 personer til vores arrangement. I år afvikler de løb søndag d. 19. juni – så her har jeg brug for 8-10 personer. Det er muligt, at hjælpe hele dagen (8-17) eller ½ dag.

Send en mail til erik@bobach.eu eller ring på 3066 4285

Dorthe Hansen