HUSK Tilmeld dig eftersommerens stafetløb i god tid !

Efter sommerferien er der flere gode stafetløb, med mulighed for deltagelse af alle klubbens medlemmer. Vi vil på sædvanligvis hjælpe med at koordinere holdene:

– Ungdom: Tjalfe Egholm Rude (mail tjalfe_er@hotmail.com eller tlf.75754571/22422776)
– voksne: Jens Ozol (mail ozol@post3.tele.dk, tlf.75752916/23606748)

Tilmeld dig på O-service på det hold/klasse du gerne vil løbe. Hold dig ikke tilbage selvom der ikke er andre, som har skrevet sig på endnu. Skriv om særlige ønsker i kommentarfeltet (ønske om tur mv.).
Vi vil forsøge at få alle holdene til at gå op – som regel får vi det hele til at gå op i en højere enhed !
Tilmeld dig i god tid (senest en uge) inden O-service tilmeldingsfristen, så vi har tid til at koordinere !

Der er følgende stafet løb i august og september:

1) JFM stafet, lørdag d.20/8 i Thorsted (nord for Ringkøbing). 3 m/k hold. O-service tilmeldingsfrist 12/8.

2) Midgårdsormen, lørdag d.3/9 i Ørnbjerg Mølle (v. Ebeltoft). Hhv. Midgårdsormen med 10 ture og Tjalfe (ungdom) med 4 ture. O-service tilmeldingsfrist 21/8.

3) DM stafet, lørdag d.10/9 i Gribskov på Sjælland. 3 ture. O-service tilmeldingsfrist 26/8.

Kontakt os endelig, hvis du har spørgsmål til deltagelsen i stafet løbene.

O-hilsen Ungdomsudvalget og Træningsudvalget