Klubtur til DM 10-11. september

DM-Klubtur d. 10.-11.september 2016 I Gribskov

Tilmeld dig allerede nu til årets DM-Klubtur.
Klubben har reserveret nogle campinghytter og teltpladser på Dronningmølle Strandcamping, 9 km fra stævnepladsen begge dage.

Der er booket 1 stk. 4 pers hytte, 3 stk. 6 pers hytter og så kan vi derudover booke teltpladser.

Pris for overnatning er:

4 pers hytte v. 4 pers: 175 kr.

6 pers hytte v. 6 pers 135 kr.

Overnatning i telt ca. 100 kr.

Priser afhænger af hvor mange man er i teltet, om man har campingpas, om man er under eller over 11 år.

Man kan også selv booke telt/campingvognsplads og kun deltage i den fælles mad, men der er ikke flere ledige hytter.

Fælles mad vil blive ca. 75 kr. per person for Aftensmad, morgenmad og madpakker (smør selv).

Tilmelding til mette@skaanning-jorgensen.dk senest d. 26. august 2016, meget gerne før. Skriv om I har campingpas, om I ønsker hytte eller telt, om det er stort eller lille telt og om I vil deltage i den fælles mad.

Lørdag d. 10. september er der DM-stafet i Gribskov Nord /Harager Hegn, http://dmstafetlang16.dk/wp-content/uploads/downloads/2016/04/Indbydelse-til-DM-stafet-10.-september-2016.pdf.  Tilmelding via o-service. Klubben sætter stafetholdene, kort før tilmeldingsfristen udløber. Sakset fra et andet sted på siden:

“Vi vil på sædvanligvis hjælpe med at koordinere holdene:

– Ungdom: Tjalfe Egholm Rude (mail tjalfe_er@hotmail.com eller tlf.75754571/22422776)
– voksne: Jens Ozol (mail ozol@post3.tele.dk, tlf.75752916/23606748)

Tilmeld dig på O-service på det hold/klasse du gerne vil løbe. Hold dig ikke tilbage selvom der ikke er andre, som har skrevet sig på endnu. Skriv om særlige ønsker i kommentarfeltet (ønske om tur mv.).
Vi vil forsøge at få alle holdene til at gå op – som regel får vi det hele til at gå op i en højere enhed !
Tilmeld dig i god tid (senest en uge) inden O-service tilmeldingsfristen, så vi har tid til at koordinere !”

Søndag d. 11. september er DM individuelt i Gribskov Nord /Harager Hegn, http://dmstafetlang16.dk/wp-content/uploads/downloads/2016/04/Indbydelse-til-DM-LANG-11.-september-2016.pdf . Tilmelding via o-service