Hjælpere til en spændende lørdag d. 29. april

D. 29. april bliver en travl dag i Silkeborg OK, og vi får brug for mange hjælpere til opgaver, der ikke som sådan kræver orienteringsfærdigheder.
Vi afholder både Julsø Ultra trail på stierne i vores store skove og Find-vej-dag ved klubhuset.
Martin Winding efterlyser på vegne af Julsø Ultra styregruppen hjælpere, og dette er opgaverne:

Der er brug for:
–          3 personer til nummerudlevering/hjælp i startområdet – tidsramme ca. 4 timer fra kl. 06.30.
–          15 personer som vejvisere ude på ruterne – tidsramme ca. fra 2-5 timer (det bliver på forskellige tidspunkter på dagen).
–          3 personer til depot ved Sindbjerg/Stoubjerg – tidsramme fra ca. 12.00 – 17.00.

Martin vil gerne vide, om der er nogle af hjælperne, som kan være behjælpelige hele dagen – det giver lidt muligheder for at rykke lidt rundt med folk.

Skriv gerne til Martin, hvis du kan: skovbakken8@live.dk

Man skal have tilmeldt sig inden 1. marts, hvis man vil have en Julsø Ultra medhjælpertrøje.
Hvis man er ligeglad med en trøje, så kan man vente med at love sig væk indtil en uges tid før.

Se meget mere om de enorme udfordringer, løberne på Julsø Ultra bliver udsat for her: Julsø Ultra Trail Facebook

Til Find-vej-dagen bliver der brug for folk til at tage godt i mod vores gæster og hjælpe dem i gang med løb omkring klubhuset. Der er brug for både rutinerede folk og helt nye medlemmer. Der kommer senere en nærmere beskrivelse og en opfordring til at melde sig til dette.