Kristihimmelfarts klubtur til Vänersborg i Sverige – SIDSTE UDKALD!

Fra d. 25. – 28. maj arrangerer ungdomsafdelingen en klubtur til det dejlige område omkring Vänersborg Klubhus i Sverige.

Turen er for alle: Familier, unge, voksne, nye og rutinerede løbere – det er et tilbud til alle, der selv kan løbe en let bane eller sværere.

DER ER SIDSTE TILMELDING D. 8. MAJ!!

Find indbydelsen hér: https://www.dropbox.com/s/3xbcyx5au0lcw6s/SOK_Weekend_maj17.pdf?dl=0

Hvad skal vi lave..?

Der bliver rig mulighed for at komme ud og løbe nogle spændende og lærerige baner i svensk terræn så man kan skærpe de orienteringstekniske evner – og måske møde en elg. Der vil desværre ikke være begynder-baner, da det er et svært terræn. Der vil ikke være mulighed for skygning, så ungdomsløbere skal tage en far eller mor med på turen, hvis der er brug for en skygge.

Voksne deltager på lige fod med ungdomsløberne, d.v.s. alle kan komme ud og løbe og vi hjælpes ad med de praktiske opgaver. Og så er der jo lige lösgodis, grill, kage, hygge, hygge og lösgodis.

Hvornår..?

Planen er, at vi tager afsted torsdag d. 25. maj om formiddagen og rejser hjem igen søndag d. 28. maj om eftermiddagen. Det gør, at vi kan løbe hele fredag og lørdag og måske en tur søndag formiddag.

Prisen bliver 850 kr. for voksne, og 500 kr. for ungdomsløbere.

Senest d. 8. maj pr. mail til Heidi på heidihinge@gmail.com.