Mini-træning foråret 2017

Smile

Påsken nærmer sig og dermed er vi også ved at være klar til at starte forårets mini træning op igen. Vi håber at I alle er friske og klar for en ny sæson. Smile
Første dag er tirsdag d. 18/4 og der er sommerafslutning d. 13/6. Vi starter kl. 17 og slutter kl. 18.  Opmøde ved SOKs klubhus bag ved Ferskvandscenteret.
Program kan findes hvis I klikker ind på nyheden…

Konceptet er som tidligere og vores primære mål er at børnene skal blive trygge i skoven, lære at bevæge sig i naturen samt lære kortfarver og korttegn. Den primære målgruppe er 4-7 år, men både yngre og ældre børn er også meget velkomne. Vi forventer at alle har en mor eller far med som hjælper.

Som sidste år vil der være mulighed for spisning af medbragt mad i klubhuset efter træningen. Det er rigtig hyggeligt både for de voksne, som får mulighed for en snak og for børnene som leger uden for klubhuset. Dette er et åbent tilbud til dem der har lyst og mulighed.

Vi er så heldige at Rikke og Erik har tilbudt at hjælpe til som trænere og det kommer belejligt nu hvor Signe (og Rasmus) er højgravide og de tager en lille pause. Gry og Christian er klare igen og tager de 3 første gange, da Gry jo også er gravid.

Foreløbig program med overordnet emne ser sådan ud:

18/4: G&C, Farver

25/4: G&C, Farver

2/5: G&C, Farver

9/5: M&M, Korttegn

16/5: M&M, Korttegn

23/5: R&E, Korttegn

30/5: M&M, Loftfoto

6/6: R&E, EMIT runder

13/6: R&E, AFSLUTNINGSLØB

Skriv gerne hvis I har intention om at deltage og jeg håber også at I vil være med til at sprede budskabet i jeres omgangs kredse.

O-Hilsen fra Mini-trænerne.