Klubtur til Fanø og Påskeløb 2018

Glædelig jul og godt nytår

Nu er det ved at være tid til at planlægge de kommen de højtider.
Feks om man skal med til Påskeløb på Fanø og hvordan man vil bo der.
Derfor denne udvidede info.

Indbydelse til Klubtur i forbindelse med Påskeløbet 29 – 31/3 2018 Alt udsolgt pr. januar 2018 🙁

Der er bestilt overnatning på Danland Feriecenter Fanø.

SOK har er reserveret 9 lejligheder:

7 stk. 2-værelses lejligheder (max 4 pers) (ca.1650 kr.) (Type 3)

og 2 stk.  3-værelses lejligheder (max 6 pers) (ca. 1992 kr.) (Type 4)

Se evt. https://www.danland.dk/feriecentre/fano

Alle 3 løb afholdes i Fanø klitplantage på nyreviderede kort og med fælles stævneplads for alle 3 dage. Plantagen har et af Danmarks bedste og sværeste o-terræner med udfordringer for alle. Påskeløbet afholdes for 4. gang på Fanø, hvor det har været afholdt med 10 års interval.

Hvem kan deltage?

Alle klubbens medlemmer kan deltage. Der er alle sværhedsgrader af orienteringsløbs-baner, så du behøver ikke at være rutineret løber for at deltage.

Klik ind på løbets hjemmeside: http://www.okesbjerg.dk/paaske2018/Paaske2018_Indbydelse_DK01.pdf og se hvilken bane, der passer dig – eller kontakt Mette (tlf. 51908510), hvis du er i tvivl.

Ungdomsløbere kan også spørge til ungdomstræning.

Hvad koster det at overnatte?

Det kommer an på hvor mange man bor i lejlighederne og om man er ungdomsløber (der er et tilskud på 120 kr. til u-løbere). Se priser øverst. Efter tilmelding får I det præcise beløb oplyst.

Betaling for løbet kommer oveni dette beløb. Det sker særskilt via O-service.

Hvor skal jeg tilmelde mig?

Pr. Januar  2018 er der desværre ikke flere pladser, Anette Ozol har overtaget tjansen med koordinering: anette@ozol.dk

Tilmelding til overnatning sker til Mette (mette@skaanning-jorgensen.dk  eller SMS 51908510) snarest muligt og senest den 9. marts. Tilmelding til selve løbet kan ske på O-service senest den 9. marts.

Hvad med betaling?

Betaling for overnatning skal ske senest den 25. marts på udleveret girkort. Betaling for løbet sker over O-service, så du skal sikre dig at der er penge på din startkonto inden du tilmelder dig.

Hvad skal jeg medbringe?

Varmt løbetøj til 3 løb + evt. løbehandsker og hue, løbesko, kompas, EMIT-brik (hvis du selv har en, ellers lejer du en), overtrækstøj, skiftetøj, sengelinned, toiletsager, håndklæde mm.

Transport til Fanø

Der er ingen grund til at køre flere biler af sted end nødvendig, og hvis du har ledige pladser i din bil, så anfør det gerne på din tilmelding i O-service. Ligeledes hvis du mangler kørelejlighed anfører du det på din tilmelding i O-service, så vil vi koordinere efter bedste evne.

Hvis du har ungdomsløbere (ikke egne børn) med i din bil, kan du af klubben få refunderet 30 øre pr. km pr. ungdomsløber (henvendelse herom sker til klubbens kasserer, Lars Ole Larsen). Disse ungdomsløbere betaler ikke selv til chaufføren for kørsel.

Til den søde tand – og mad i øvrigt

Der bliver lavet mad i de enkelte lejligheder eller et par lejligheder sammen, men skriv endelig ved tilmeldingen, hvis du gerne vil stå for at bage en kage på forhånd.

Hent indbydelsen som PDF her