Yeti 16-19. august + MTB 27. maj

SOK arrangerer også i år Yeti, men i år foregår det over flere dage. Deltagerne i Masterklassen skal konkurrere i 40 timer!! Der er stadig brug for flest hjælpere lørdag d. 18. august hvor Challenge- og Fighterklassen er aktive. Jeg har allerede fået henvendelser fra klubmedlemmer, der gerne vil hjælpe, men har brug for flere, så kontakt mig meget gerne og fortæl i hvilken periode du kan hjælpe.

Vi har også i år lavet en aftale om at bytte 10 hjælpere med MTB-klubben. De kommer med 10 hjælpere til vores Yeti arrangement mod at vi kommer med 10 hjælpere til deres arrangement søndag d. 27. maj. Vi plejer at sidde på ruten og vise vej/sørge for at de ikke kører forkert. Vagterne plejer at vare ca 4 timer og er enten om formiddagen eller om eftermiddagen. Hvis du kan hjælpe bedes du kontakte mig i løbet af april måned og fortælle hvornår du helt vil hjælpe.

Dorthe Hansen. erik@bobach.eu