Årets sidste tirsdagstræning for voksne – med spisning

Den 9. oktober er sidste tirsdagstræning for voksne i år. Vi mødes i klubhuset kl. 17.45 og skal løbe i Vejlsø (skoven omkring klubhuset). Efter løb er der mulighed for bad, sauna og fællesspisning på 1. sal ca. 19.15. Pris for spisning 30 kr. Der er ingen tilmelding – mød bare op.

Har du gode idéer til hvordan tirsdagstræningen for voksne skal køre til næste år, er du velkommen til at tage dem med.

Selvom tirsdagstræning for voksne lukker ned indtil marts næste år, er der stadig masser af muligheder for at træne orienteringsløb i lokalområdet. Klubben har træningsløb næsten hver lørdag hele vinteren. Se planen for træningsløb på klubbens hjemmeside øverst til højre. Det er også muligt at deltage i ungdomsafdelingens natløb på udvalgte datoer (3 løb indtil jul). Information om disse natløb kan følges på klubbens facebookside for Ungdomsafdelingen. I møder bare op i skoven sammen med ungdomsløberne kl. 17.45. Der er ikke instruktion for voksne. Det er også muligt at løbe på de faste poster, som er sat ud i flere af vores skove. Info om hvor der er faste poster kan findes på findveji.dk.

God vintertræning!

Trænerne for voksentirsdagstræning