Masser af klubmedlemmer har meldt sig som frivillige til JWOC2019

Det er en fantastisk klub jeg er medlem af – der er allerede mere end 100 SOK medlemmer, der har meddelt, at de gerne vil hjælpe med at arrangere JWOC2019. På billedet her fortæller frivilligkoordinatorerne Mette Voldum Jørgensen og Emma Klingenberg, at der er mere end 200 frivillige i alt fra de 2 klubber.

De fleste frivillige er blevet fordelt på opgaver og har forhåbentlig fået en mail fra deres funktionsleder. Det har været et større puslespil, at få ønsker og behov til at gå op og der vil helt sikkert være behov for justeringer undervejs.

Selv om vi er mange frivillige er der behov for endnu flere – så hold dig ikke tilbage. Skriv dig på frivilligbarometeret i klubhuset eller henvend dig til Mette Voldum Jørgensen.