Velkommen til SOK nye hjemmeside

Klubbens gamle hjemmeside er blevet nedlagt, og erstattet af denne nye hjemmeside, som er bygget i et mere fremtidssikret system, og med alle de samme funktionaliteter som den gamle.
Læse mere hér…

Grunden til dette er, at den gamle side, i starten af december, ville blive udsat for en større softwareopdatering fra centralt hold. Opdateringen ville kræve en masse efterfølgende arbejde, for at få den til at køre igen.

Vi har de sidste 2-3 uger arbejdet med at overføre al data fra den gamle side til den nye, men der udestår stadig en del arbejde med at få overført og struktureret dokumenter og billeder. Vi har forsøgt at prioritere den del, som vi ved bliver brugt mest, herunder vores kortarkiv.

Nu skal vi i gang med at have oprettet banelæggere og dem der skal lægge nyheder/indlæg op, som brugere, så I får adgang til dels siden ”SOK intern” og dels til administrationssiden. Det kommer til at ske stille og roligt de næste dage.

Vi har afgrænset det, så man skal have brugeradgang for at få adgang til klubbens kortmateriale, men stort set alle de øvrige dokumenter og billeder kan alle se uden at logge ind.

Hvis I mangler et dokument eller billede eller har brug for at få adgang til den interne side for at lægge en nyhed/indlæg på siden, men ikke har fået brugeradgang, så kontakt webmaster@silkeborg-ok.dk. Det kan I også gøre hvis I opdager der mangler noget eller der er fejl på siden.

Der er udarbejdet en vejledning til den nye side, som I kan finde hér: https://drive.google.com/file/d/1KYaHeQBmGyHFTtLeohG2UyL1Fp-11YG2/view?usp=sharing

Om et par måneder vil vi evaluere siden funktionalitet og design, men indtil videre er fokus på at få den op og køre og sørge for at I har adgang til det I har behov for, og at nye mulige medlemmer kan møde en indbydende side og finde de nødvendige informationer.