Klubben skal have ny kommunikationsansvarlig

I de sidste par år har Camilla Gry Elman siddet som formand for klubbens kommunikationsudvalg og som en del af klubbens bestyrelse. Camilla har nu måttet erkende, at hun desværre ikke hverken har kunnet finde, eller vil få den tid til opgaven, som hun håbede og har derfor valgt at trække sig fra posten. Tak for indsatsen til Camilla.

Inden vi begynder at se os om efter en ny person til posten, har bestyrelsen valgt at afvente resultatet af et heldagsmøde i bestyrelsen d. 27. januar, hvor vi bl.a. skal diskutere klubbens kommunikation. Herefter vil vi gå i gang med et finde en person til jobbet og håber at kunne præsentere pågældende til generalforsamlingen d. 7. marts 2019.

Det skal dog ikke afholde nogen fra at give sig til kende, hvis de synes det kunne være spændende at arbejde med kommunikation i SOK. Så skal I endelig skrive til formanden.