Foråret er på vej – tirsdagstræningen for voksne starter den 19. marts.

Selvom skoven endnu ikke er grøn, er foråret på vej og det er blevet tid til at starte tirsdagstræningen med orienteringsteknik for voksne. Vi starter den 19. marts kl. 17.45, hvor der efter træningen vil der være fællesspisning for alle der har lyst på 1. sal.

Som vanligt vil der være intro i dagen træningsemne i klubhuset kl. 17.45. Det foregår i to hold – et for erfarne og et for begyndere og let øvede. Efterfølgende kører vi i skoven og løber dagens orienteringsbane. Når mørket falder på, vil der være bad, sauna og fællesspisning i klubhuset. Det bliver ca. kl. 19.30.

Alle voksne er velkomne. Pris for spisning er 30 kr. Der er ingen tilmelding – du kommer bare.
Husk at vi starter præcis, så vi kan nå en god tur i skoven inden det bliver mørkt.

Vel mødt!

Tirsdagstrænerne for voksne