Hjælpere til YACS fra d 6-8.sept.

Kære Klubmedlem

Har du tid og lyst til at medvirke til afvikling af årets Adventure arrangement YACS fra d 6.-8.sept?

Der er allerede en flok der har meldt sig, men vi mangler flere hjælpere, især lørdag.

YACS (Yeti Adventure Challenge Silkeborg) 2019 arrangeres hvert år af SOK adventure afdeling med hjælp af øvrige klubmedlemmer fra Silkeborg OK.

SOK modtager en god pose penge, til gavn for klubbens aktiviteter, for at stille med en stor flok hjælpere- ca 70 personer, er der brug for. Det er altid en god oplevelse at være med til dette arrangement, fordi der er så mange positive og glade deltagere og der er mange sjove discipliner, der skal afvikles.

Der er deltagelse af de seriøse Master hold, der starter torsdag aften og skal tilbagelægge ca 400 km til mål. Der er Challenge- hold for de lidt mere øvede, og Fighter- hold for de uøvede med prolog i Silkeborg centrum med sjove aktiviteter omkring havnen og midtby, der er meget tilskuervenlig.

Det kan være rappelling, slalom ned at stryget, sjove samarbejdsøvelser, labyrint opgave, mtb, by o-løb o.l. Disse hold afvikles lørdag.

Skriv en mail til undertegnede på inger.morten@mail.tele.dk og sæt kryds i kalenderen, hvis du har mulighed for at deltage.

Hvis du har særlige ønsker til deltagelse, så skriv gerne dette, ligesom hvilke/n dag/e- du kan medvirke.

Vi vender tilbage efter sommerferien med endelig plan for deltagelse.

Se også klubbens hjemmeside under arrangementer YACS for flere oplysninger.

Venlige O Hilsner

Inger Simonsen, Frivillighedskoordinator