Silkeborg OK og OK PAN har modtaget Nordkredsens Aktivitetspokal.

Pokalen er tildelt vores to frivillighedskoordinatorer ved JWOC; Mette Jørgensen og Emma Klingenberg med følgende begrundelse:

”Jeg vil gerne forhåndsorientere Jer om, at Nordkredsens Aktivitetspokal for 2019 efter en enig kredsudvalgsbeslutning tildeles Frivillighedskoordinatorerne fra Silkeborg OK og OK Pan for indsatsen med at mobilisere ca. 250 frivillige til JWOC. Men det er jo også en påskønnelse til alle de mange frivillige, som var med til at afvikle stævnet og alle de andre der udfører frivilligt arbejde i DOF.”

Den er således en stor anerkendelse af det store organisatoriske arbejde de to har gjort, men også af vores allesammens frivillige indsats ved JWOC såvel som andre arrangementer.

Mette modtog den ganske anseelige pokal ved Nordkredsens klubledermøde i januar, og har bragt den til SOK’s klubhus, hvor den nu står i vindueskarmen. Her kan den besigtiges det næste halve års tid, inden den overleveres til PAN.