Frivillighedsspørgekema 2020 – på vej ud til klubmedlemmer

Kære medlem i Silkeborg Orienteringsklub,

Du modtager i disse dage en mail med et link til et nyt frivillighedsspørgeskema under mottoet : “Klubben har brug for os alle!”

Du kan også finde og besvare spørgeskemaet på følgende link:

Der bliver spurgt til din aktive medvirken i de almindelige opgaver i de forskellige udvalg og aktiviteter, men vi efterlyser også din hjælp i forbindelse med vores kommende større arrangementer: Julsø Ultra 2020, YACS 2020 (EM i adventure), Påskeløb 2021, DM mellem august 2022 og ombygning af klubhus, som kræver større indsatser.

Vi vil blive MEGET glade, hvis du vil bruge 10-15 min på at besvare spørgeskemaet senest d. 1. april, og hvis det ikke er muligt, så venligst blot angiv én af de tre korte svarmuligheder i indgangsspørgsmålet.

Spørgeskemaet giver dig en super god indsigt i alle de aktiviteter, der foregår i klubben, og du får mulighed for at lægge din energi og tid  lige indenfor det felt, der har din interesse!

På vegne af bestyrelsen,

Inger Simonsen, frivillighedsansvarlig