Er du banelægger, postudsætter eller postindsamler – eller vil gerne være det?

Så har vi lige lavet nye vejledninger til de nye åbne orienteringsløb, som vi vil bede dig læse igennem på et tidspunkt.

I forbindelse med det nye koncept med åbne o-løb, har vi opdelt opgaverne omkring banelægning, postudsætning og postindsamling lidt anderledes og håber derved også, at opgaven med at stå for et åbent orienteringsløb bliver lidt mere “spiselig”, så flere har lyst til at prøve kræfter med det og stå for det.

Vi har lavet en side hvor du kan finde alle vejledningerne og læse lidt om hvad det kræver og hvordan konceptet er bygget op. Så hvis du er nysgerrig så tag et kig via klubbens interne menu – “SOK INTERN” – og find menupunktet “Planlægning af åbne orienteringsløb”. Det kræver at du er medlem af SOK og har et login til klubbens hjemmeside (kan fås via webmaster@silkeborg-ok.dk).

Hvis du har lyst til at hjælpe med én eller flere af opgaverne, kan du kontakte følgende:

Banelæggere: Martin Fjordvald – mfjordvald@gmail.com

Postudsættere: Morten Kjær – mortenk@mail.tele.dk