YASC 2020- et tilpasset corona-adventurerace d 5.9 -vi har brug for din hjælp

Kære Klubmedlemmer

Herunder opdatering fra YASC Arrangørgruppen, der flytter EM til næste år 1.9- 5.9 2021 ( sæt gerne kryds i kalenderen allerede nu-for det bliver STORT!)

Arrangørgruppen har dog besluttet at afholde et tilpasset corona- adventure arrangement d 5.9 og der arbejdes på at få DM Master d 5.sept-6.sept til Silkeborg i den forbindelse.Vi må vente og se hvordan det går.

Så der bliver et arrangement og dermed også brug for hjælpere og vi håber, at I er klar til at give en hånd med.

Se notat fra Arrangørgruppen ved Anna Movin herunder….

”Kære medlemmer

Corona sætter mange aftryk og pga usikkerheden for at kunne afholde et fair EM og skulle gå på kompromis med noget af den gode stemning omkring det store setup, der var tiltænkt er det blevet besluttet at Yeti Adventure Challenge Silkeborg 2020 inkl EM rykkes til 1.-5. september 2021.

Alle deltagere får direkte besked og startnumrene overflyttes automatisk.

MEN vi lader os ikke slå ud så let. Selv om der lukkes midlertidigt ned for samarbejdet med Yeti, kommunen osv. har vi planer om at afholde et adventurerace den 5. september 2020. Løbet bliver 100% i SOK regi og vores plan er at flytte start, mål og aktiviteter ud  i skoven, hvor der er god plads, så vi kan overholde alle gældende corona restriktioner (selvom vi jo endnu ikke præcis kender dem). Der er lagt en ansøgning hos adventure race unionen vedrørende afholdelse af DM på Master ruten, da denne måtte aflyses i juni. Men det er jo ”bare” en 18 timers rute ?

Arrangørgruppen i SOK er friske på udfordringen og Simon er klar som banelægger.

Derfor håber vi at I vil beholde krydset i kalenderen 5.-6. september og gerne melde ind til Inger Simonsen om I stadig ønsker at hjælpe. Pga diverse corona restriktioner kan der blive godt brug for hjælpere, så vi kan sprede aktiviteterne ud. Disse planer er ikke endeligt på plads endnu. ”

————-

I må gerne melde ind til undertegnede: Inger Simonsen på mail inger.morten@mail.tele.dk eller mobil 2234 4097 om I  er klar til at hjælpe d 5.sept og måske også  søndag d 6.sept ift DM Master.

I forhold til de af jer, der tidligere  via Frivillighedsskemaet 2020/2021 har meldt positivt ind  ift gerne at ville hjælpe med at afvikle årets arrangement , har jeg sendt en personlig mail og håber at I stadig er klar til at give en hånd med!

Med Venlig Hilsen

Frivillighedskoordinator Inger Simonsen