Covid-19 ændringer for minitræningen

Kære Mini-forældre

Vi er jo i den situation at vi har været rigtig mange dejlige mini’er til træning om tirsdagen. Men pga. Covid19 og de nye forsamlingsrestriktioner er vi bange for at vi er flere end 50 samlet til træningen.

Derfor kommer der nogle ændringer fremover:

Minitræningen er fortsat kl 17:00, men deles i to. De 3-4 årige og de 5-7 årige.
  • 3-4 årige mødes som normalt foran klubhuset
  • 5-7 årige mødes på græsplænen  bag klubhuset.

Hvis man som forældre har børn i begge grupper, vælger man én gruppe og har alle børn i den  samme gruppe. Vi kan få behov for at bestemme ud fra antal, hvilken det skal være.

Vi aflyser den organiserede fælles madpakkespisning efter træningen. Men man er selvfølgelig velkommen til at holde sin egen skovtur efterfølgende på et tæppe i nærheden.
Vi er gode til at spritte af når vi ankommer og passer godt på hinanden.
Vi vil rigtig gerne have kontaktoplysninger på alle børn. Så i må meget gerne skrive en mail til sokminio@gmail.com med:
  • Navn
  • Alder