Hilsen til mini’erne og deres forældre

Kære alle mini’er og jeres forældre

Os i trænerteamet vil gerne sende en hilsen til alle mini’er og deres forældre. Vi håber, I alle har det godt.

Som så meget andet er påvirket af corona, så er mini-træningen det også, da vi desværre ikke har kunnet afholde de vintertræninger, som vi nævnte, da sæsonen sluttede. Vi er i stedet for gået  i gang med at planlægge den næste sæson, som vi håber kan starte tirsdag den 6. april kl. 17.

Vi skal nok sørge for at holde jer opdateret, når vi nærmere os via klubbens hjemmeside samt Facebook gruppen Silkeborg OK – Mini’erne

I som forældre må rigtig gerne overveje, om I har mulighed for at kunne hjælpe ved træningerne. Det kunne fx være at hjælpe med at samle poster ind, mens børnene spiser snacks.

Til sidst vil vi lige minde om, at klubben har åbne baner, man kan løbe, som I kan se meget mere om i denne plan og under ‘Åbne løb’ her på hjemmesiden

Vi glæder os rigtig meget til at vi kan komme i gang igen og til at se alle jer dejlige mini’er igen.

Masser af o-hilsner fra jeres trænere Ane, Line H, Line L, Christian og Torbjørn