December-aktiviteter i SOK

De tre første lørdage i december er der specielle aktiviteter for klubbens medlemmer – som alle kan deltage i.

4/12: Æbleskiveløb

11/12: DM – Kort Trail – hjælper/løber

18/12: Løbe-langt julefrokost

4/12 Æbleskiveløb

Æbleskiveløb. Orienteringsløb med start fra klubhuset. Martin laver banerne. Efter løb bliver serverer Inga gløgg og æbleskiver. Måske bliver der hængt en julekæde op, så den helt rigtige julestemning indfinder sig.

11/12 DM kort trail

Silkeborg OK er vært for et af de mere ekstreme atletik DM – nemlig Kort Trail.
Der løbes på en fed rute med udgangspunkt omkring Knøsgården – og ruten er 7 km og man kommer forbi stævnepladsen efter 1 km og 3,5 km og ved 7 km – og det kan man jo så gange op med 3 🙂 Torbjørn Gasbjerg er stævnespeaker og har lovet at give den fuld gas i mikrofonen!
Ruten har 483 hm pr. omgang og kommer bla. over Lilleknøs og Storeknøs.

Vi vil rigtig gerne have flere hjælpere – men vi vil også rigtig gerne have publikum og løbere på dagen!
Vi mangler også kagebagere til løbet! Hjælpere kan melde sig til Jan Sommerlund (sommerlundjan@gmail.com)
Der er fristart til alle klubmedlemmer og man skal bare få en “kode” hos en af stævnelederne og så være frisk på en gedigen omgang trail. (Der er også mulighed for at 7 og 14 km).
Vi vil gerne have hjælpere til opsætning fredag og til rutesløjfning søndag
Det skal nok blive en fest – en rigtig trailfest!
Vi forventer at spise pizza i bålhytten efter løbet for alle hjælpere og SOK-løbere!
Tilmelding til dette uformelle arrangement er på dagen.

Hygge fra
Simon, Jan og Michael 🙂

18/12 Løbe-langt-julefrokost

Løb, cykling eller Præcisionsorientering og julefrokost bagefter. Se invitationen for tilmelding og pris.

indbydelse Løbe-langt 2021