POSTHUNDE!

Godt nytår kære klubkammerater!

2022 er lig med ny tirsdagstræningsplan og som altid prøver vi og håber på, at det er muligt at finde postudsættere og postindsamlere blandt klubbens medlemmer. Der er mange opgaver i vores klub og der bliver efterspurgt hænder, hoveder og ben mange steder fra. Men det er bare så fedt, hvis vores klubtræning om tirsdagen og vores træningsløb om lørdagen (torsdagen) fungerer.

Det er ungdomsudvalget, der står for banelægningen til tirsdagens klubtræninger og som forestår træningen af ungdomsløberne tirsdag aften og Martin der står for voksentræningen. Men det er nu et ekstra godt krydderi til vores sport hvis der også kommer poster ud og ind 😉

Så se vedhæftede plan, der også ligger i Hurtig Menuen på hjemmesiden, og meld dig til en tjans ved at skrive en pb til Signe Faber, en mail: signe@afvejen.dk eller et skriv i denne tråd.