Træningsløb plan 2022 og lidt ekstra information og de første 2 gange

Opdatering: Første trænings løb er d. 8/1.

Håber i alle er kommet godt ind i det nye år og har haft en fremragende jul.

I har måske opdaget af træningsløbsplane for 2022 ligger på hjemmesiden og jeg skal selvfølgelig havde denne besat med arrangører hurtigst muligt, skriv til mig snarest.

Lige lidt om starten af året:

15/1: Vandskellet

1. 15 Januar er klubben blevet inviteret ned og løbe træningsløb i vandskellet af OK Snab.

Jeg vil opfordre til at man tager imod dette tilbud:

“Kære venner i Horsens Orienteringsklub, Herning Orienteringsklub, Silkeborg Orienteringsklub og OK Pan.

I OK Snab er der mange medlemmer, som har haft stor glæde af hist og her at kunne deltage i nogle af jeres træninger. Vi har altid følt os velkomne, og det er vi taknemmelig for!

Vi håber, at vi 15/1 får mulighed for at betale lidt tilbage. I er meget, meget velkomne til vores træning “Vandskellet”, der ligger lidt syd for Nørre Snede midt i Jylland. Vi regner med at gøre lidt ekstra ud af det med kort-tryk på vand/rivfast papir, løse postdefinitioner, tidtagning og resultatliste.

Der kommer nærmere information på

hvor der også vil være tilmelding nogle dage før (13 Januar). Det kommer til at koste 20 kr, hvis man ikke er medlem af den af de lokale klubber.

Mange venlige hilsener

OK Snab”