Bliv hjælper ved Sprint-VM til sommer

Klubben har fået en henvendelse fra WOC-klubberne, som skal arrangere Sprint-VM til sommer i Kolding, Vejle og Fredericia.

De har brug for mange hjælpere og har derfor åbnet for at medlemmer fra andre klubber også kan hjælpe en eller to dage og samtidig tjene en skilling til egne klubkasser.

Der er konkret behov for ekstra hjælp tirsdag d 28/6 i Vejle og torsdag d 30/6 i Fredericia. Især til vagtopgaver (fx postvagt)

Der bliver sørget for forplejning og beklædning. Man skal dog minimum være 16 år.

Som hjælper kan man godt kombinere hjælpertjansen med at løbe WOC-tour (Publikumsløbet).

Hvis man tænker at det kunne være interessant at være med til, skal man kontakte undertegnede (Anette), som vil prøve at koordinere for SOK og være bindeled til WOC-arrangørerne.

Det gælder også hvis man allerede er tilmeldt som hjælper eller i første omgang bare gerne vil vide mere.