DM på Bornholm – for klubbens voksne løbere

På den anden side af sommeren, den 10. og 11. september, er der en unik mulighed for at løbe DM stafet på Bornholm. Har du yst til at komme med (og det har du jo 🙂 ), så vil vi fra træningsudvalget reklamere for at:

1. Der arrangeres en hyggelig klubtur til Bornholm (se tidligere opslag: https://silkeborg-ok.dk/2022/05/06/maj-nyhedsbrev-2022/)
  2. Du allerede nu går ind og tilmelder dig på o-service.

Kort og godt går DM-stafet ud på, at man løber én tur på et hold af 3 personer. Det vil sige, at man skiftes… man skiftes til at heppe på den løber, der er i skoven. Hvis du står og overvejer, om du er god nok til at løbe med på et hold, så er svaret også kort: Det er du. Så kom med på en unik tur, løb stafet med og for dine kammerater og nyd en tur Paradisbakkerne om søndagen, til DM Lang.

Du tilmelder dig på o-service inden d. 26/8 (og meget gerne før) og til klubturen til Bornholm ved Dorthe Hansen hurtigst muligt. Træningsudvalget har ansvar for at sætte hold for de voksne løbere. Hvis der er løbere nok til flere hold i hver klasse, forsøger vi at sætte et stærkeste hold og fordele de øvrige løbere jævnbyrdigt. For bedst at kunne vurdere dette, vil vi kigge på resultaterne fra følgende løb:

• 21/8 JFM i Dollerup bakker
  • 4/9 Div. match Stendal plantage

Dette er altså i udgangspunktet – vi tager også altid gerne imod input og ønsker om holdsammensætning. Du er selvfølgelig også meget velkommen til at tilmelde dig DM-stafet, selv om du ikke løber de 2 angivne løb.

Ungdomsløbere tilmelder sig via ungdomsudvalget.

Er der spørgsmål – så send os en mail. Tove: tove.j58@gmail.com. eller Giacomo: giacomo.frattari@gmail.com

På vegne af træningsudvalget,

Tove og Giacomo