Vi skal alle sammen til DM for klubhold d. 9. oktober

Til divisionsmatchen i Aunsbjerg d. 28/8 kvalificerede vi os til landsfinalen, ved at opnå en samlet 2. plads i nordkredsen, efter PAN og foran Herning OK og Horsens OK. – Og det på trods af at vi dagen før havde afholdt Yeti-adventurerace, hvor store dele af klubbens medlemmer var i sving som hjælpere og enkelte som aktører – Godt gået.

Nu gælder det så landsfinalen, også kaldet DM for klubhold, som afvikles søndag d. 9. oktober i Svanninge Bjerge på Fyn. Så sæt allerede nu kryds i kalenderen, for også denne gang har vi brug for alle klubbens gode kræfter.

Konkurrencen afgøres gennem et sindrigt pointsystem, hvor det gælder om at have deltagere i samtlige klasser. For at stille et stærkt hold, har vi brug for alle; fra begyndere til elite, unge, gamle og dem midt imellem.

Der er baner i mange forskellige sværhedsgrader og alle kan bidrage til, at vi kan opnå points. Det er ikke muligt at ’tælle negativt’, man trækker ikke ned selvom man bommer derude, så tøv ikke med at tilmelde dig.

Da finalen finder sted på Fyn arrangerer klubben gratis bustransport og turen er derved også en rigtig god lejlighed til at deltage i klubfællesskabet og møde rigtig mange af klubbens medlemmer. Nærmere informationer om afgang og andre detaljer for bustransporten kommer på klubbens hjemmeside.

Tilmelding sker på O-service, senest 30. september og gerne før, så det er muligt at sætte et stærkt hold. Noter også i O-servise om du vil med bussen.

O-service har vist sig ind i mellem at være lidt drilsk – hvis du har problemer med at logge på og tilmelde, kan du bl.a. kontakte Anette (anette.pind@pinde.dk). Du kan også få hjælp til tilmeldingen til tirsdagstræningen for unge og voksne, det gælder også, hvis du er usikker på, hvilken bane du skal løbe.

Vel mødt, vi glæder os til at se dig

Arrangementsudvalget