Klubmesterskab 2020

Traditionen tro bliver det med alt godt fra klubbens mange forskellige grene og discipliner. Så der skal både bruges kort, kompas, cykel, løbesko, kastestøvle, vandbærere og masser af præcision.

Lørdag d. 24. oktober 2020

Desværre bliver der ingen klubfest i år, da vi har valgt den fra p.g.a. Corona-situationen. Til gengæld slutter vi af med noget godt til gane og mave om eftermiddagen, når vi kårer vinderne – hvis corona vil.

Se indbydelsen hér.

Se instruktionen hér (kommer ca. en uge før).

Coronaforhold

Alle aktiviteter vil være corona-sikre. Det er dog vigtigt at I respekterer og efterlever kravet om tilmelding, da vi er nødt til at vide på forhånd hvor mange vi bliver.

Hvis vi bliver mere end forsamlingsforbuddet tillader, er vi nødt til at vurdere om og i så fald hvordan vi gennemfører klubmesterskabet. Èn af løsningerne kan være at opdele arrangementet i to dele, med én del om formiddagen og én del om eftermiddagen.

Stor hilsen fra udvalget

Christian, Martin, Nina, Stine, Jens og Mette