Kære alle O-løbere
Den 17 juni vil vi gerne opfordre så mange som muligt til at hjælpe med at rydde op og lave mindre reparationer, så vores klubhus fortsat bliver ved med at være vores yndlingsklubhus.
Vi starter kl. 1300 og slutter senest kl. 1830 med aftensmad (Grill, salat og drikkelse). I er velkommen til at møde op i løbet af eftermiddagen. Knud har en liste med en del ting – stort som småt.
Angående aftensmaden:
Her kan vi godt bruge 3-4 stykker til at hjælpe Jytte med klargøring og styring af oprydning, hvor alle selvfølgelig hjælper til 😉
Tilmelding (af hensyn til maden) senest 14 JUN kl. 2000 til Frederik på mail: faclipper@hotmail.com
mvh
Frederik
En af de tre husbestyrere
