Løb et særligt o-løb på årets længste dag – efterfulgt af spisning og hygge omkring bålet!
Tove Jakobsen er banelægger på årets Sankt Hans løb, det foregår i Kobskov med start fra klubhuset kl. 18.
Knud og Vibeke Vogelius arrangerer præ-o.
Vær præcis, for selv om vi har årets længste dag, så skal vi nå meget.
Efter løbet er grillen varm fra kl. 19.30. Øl og vand kan købes.
Koteletter og pølser til grillen sørger du selv for, samt det tilbehør du mener er passende til det grillstegte.
Aftenen sluttes af med bål. Vi synger eller brummer sammen midsommervise.
Deltagelse er gratis, man tager jo selv maden med!
Vi glæder os til at se dig
Træningsudvalget og arrangementsudvalget

