Divisionsmatch

SOK deltager i Divisionsmatchen og vi er pt. i 1. division i Nordkredsen.

Divisionsmatchener en del af Danmarksturneringen, hvor vi konkurrerer om at blive Danmarks bedste klubhold. Konkurrencen afgøres gennem et sindrigt pointsystem, hvor det gælder om at have deltagere i samtlige klasser. For at stille et stærkt hold, har vi brug for alle; fra begyndere til elite, unge, gamle og dem midt imellem.

Der er baner i mange forskellige sværhedsgrader og alle kan bidrage til, at vi opnår points. Det er ikke muligt at ’tælle negativt’ selvom man bommer derude. Så tøv ikke med at tilmelde dig. Tilmelding sker på O-service.

Divisionsmatchen er også en god lejlighed til at deltage i klubfællesskabet og møde rigtig mange af klubbens medlemmer. Noter også ved tilmeldingen om du har brug for kørelejlighed eller har ekstra pladser i bilen, så vil vi koordinere at alle kommer med.

I efteråret 2020 besluttede SOKs bestyrelse at deltagelse i divisionsmatcher skal være gratis. Så når du tilmelder kan du skrive beløbet som klubtilskud, ellers fikser løbstilmelder Anne-Mette det, når hun sender tilmeldingen

Hvis løbene ligger meget langt væk bestiller vi en bus, som man kan komme gratis med

I 2023 vandt vi den første match  i Stenbjerg  og den anden i Urhøje-Myrhøj plantage

Så  vi løbe DM for hold d8/10 2023 i Viborg skov.