Praktisk info til medlemmer

Praktiske informationer

Facebook-grupper
Ungdomstræning, børnetræning og minitræning har alle lukkede Facebookgrupper, som det kan være en god ide at være medlem af, hvis dit barn deltager i en eller flere af grupperne. Al den væsentligste information vil dog stå på hjemmesiden eller på klubbens officielle Facebook-side. Kan du ikke finde den/de rigtige sider, kan du spørge en af trænerne fra den/de relevante gruppe(r). Silkeborg OK har også en fælles lukket Facebook gruppe – Silkeborg OK – Intern samt flere trail- og adventurerelaterede grupper.

Løbedragter
Ungdomsløbere kan købe klubløbetrøjer med tilskud fra klubben. Ca. 2 gange om året kommer trøjerne med ud til træningen, så man kan prøve trøjen inden køb. Hvis man vil købe en trøje på et andet tidspunkt, så tag fat i en træner.

Tilmelding til konkurrencer og kurser
For at kunne tilmelde sig til konkurrencer og kurser (lejre med o-løbere fra andre klubber i samme alder), skal man have et log-in til o-service.dk. Du har sandsynligvis fået et sådant log-in, da du meldte dig ind i klubben. Er det blevet væk, kan du få et nyt. Ungdomsudvalgets formand, kassereren eller webmasteren vil sandsynligvis kunne hjælpe med et nyt log-in.