Multisportsafdelingen i SOK

Der er ikke decideret multisporttræning for øjeblikket, da klubbens øvrige udbud dækker de flestes behov. I stedet har vi en Facebook gruppe, hvor man er velkommen til at slå op, hvis man har idéer til træninger eller arrangere samkørsel.

Mød os på Facebook  “SOK Multisport “

Multisport har sit udgangspunkt i orientering og træningen har derfor sit naturlige udgangspunkt i klubbens normale træning og træningsløb, hvor tilbuddene indenfor o-løb og MTB-o er rigtig gode. Adventurerace er en udholdenhedssport og holdsport, og derfor kan man vælge at variere træningerne ved at cykle (eller svømme) til start og løbe sammen under o-løbene evt. med oppakning, som man ville have til de fleste adventureraces.

Det er ikke en lukket klub og du er altid velkommen til at kontakte os på mail vedrørende spørgsmål om Adventurerace.

En del medlemmer kører på etablerede hold, men der vil ofte være mulighed for at finde folk, som man kan lave et hold sammen med.

Silkeborg Orienteringsklub arrangerer et årligt Adventurerace, Nordisk Adventure Challenge Silkeborg (www.NACS.dk). Det er en stor begivenhed og mindst 80 af klubbens medlemmer hjælper på dagen. Her er masser af mulighed for at se hvordan et adventurerace fungerer eller prøve kræfter med sporten.

Kontaktperson: Anna Movin, agmovin@gmail.com