Sportfys Silkeborg tilbyder klubbens medlemmer rabat

Klubben blev før sommerferien kontaktet af Andreas Frisch, som er indehaver af Sportfys Silkeborg. Andreas er en erfaren idrætsfysioterapeut og vil gerne etablere et samarbejde med SOK. Jeg har som formand været i dialog med Andreas for at se om vi kan lave en god aftale og indtil videre har han tilbudt at klubbens medlemmer kan få 40 % rabat på første konsultation (60 min).

Det er hensigten at arbejde videre på at etablere et samarbejde med Andreas, hvis det giver mening og værdi for klubbens medlemmer.

Indtil da, synes jeg I skal finde ud af hvem han er og måske se hvad han kan, ved at tage imod hans tilbud.

I kan læse mere om Sportfys Silkeborg i dette dokument, og på deres hjemmeside www.sportsfys-silkeborg.dk.