Indbydelse til Divisions Match 8. september 2024

Så skal vi igen have alle SOK’er i skoven til 2. runde af divisionsmatchen i Rold Skov -Vælderskoven-Hesselholt.

Divisionsmatch er en holddyst hvor SOK skal møde OK Pan, Horsens og Mariager Fjord OK.

For at stille et stærkt hold, har vi brug for alle; fra begyndere til elite, unge, gamle og dem midt imellem. Der er baner i mange forskellige sværhedsgrader og alle kan bidrage til, at vi opnår points. Så tøv ikke med at tilmelde dig. Spørg til ungdomstræning eller for voksne træningsudvalget (Tove mail Tove.j58@gmail.com), hvis du er i tvivl om hvilken bane/klasse du skal løbe eller om hvordan du tilmelder sig.

Klubben sørger for gratis bustransport til alle interesserede. Ønsker du at benytte dig af det, skal du skrive: ”bus ” i feltet: ”Bemærkning til egen klub”, når du tilmelder dig på O-service.

Bestyrelsen har desuden besluttet at give fuldt klubtilskud til alle ungdomsløbere (op til 20 år)

Så – Ved tilmelding af ungdomsløbere skal der skrives løbsafgiften (altså beløbet) i rubrikken med klubtilskud. Dvs. 70 kr. hvis de unge selv har brik og 95 kr. hvis de ikke selv har brik.

Tilmelding i O-service til både løb og bus skal ske senest 27.8, men meget gerne før så Træningsudvalg og Ungdomsudvalg kan nå at sætte stærkeste hold!

Busafgang kl. 7.30 fra P-plads ved Silkeborg Trailcenter, Vejlsøvej 9, 8600 Silkeborg

Stævnepladsen er åben fra kl. 9.00, første start er kl. 10.00.

Stævneplads: Klodholmpladsen, centralt beliggende i Rold Skov. Afmærkning ved T-kryds  Rebildvej/Stendalsvej i Rebild by, 9520 Skørping. https://maps.app.goo.gl/xNNFgQ6yiqu7WwS17

Parkering/Busparkering: Parkering på stævnepladsen for  personbiler.

Afstand 0-50 m til stævneplads. Busparkering indenfor gåafstand (max. 200 meter) til stævnepladsen.

Flere informationer finder du på invitationen fra: Rold Skov OK

Arrangementsudvalget og Træningsudvalget