DM-finale for klubhold 2008

DM-holdet 2007
Efter foråret og efterårets to spændende divisionsmatcher er vi klar til finalen i kampen om at blive Danmarks bedste klubhold. Vi har meget stolte traditioner ved divisionsmatcherne, så her er anledningen for at deltage i klubben i aktion. I skrivende stund er der tilmeldt 53 SOK-løbere, der er også plads til dig, vi skal gerne være dobbelt så mange
Divisionsfinalen er kort sagt for alle. For at vi kan blande os i medaljekampen har vi brug for både kvinder og mænd, unge og gamle, uøvede og øvede. Alle SOK-løbere passer på SOKs klubhold d. 4. oktober

Vi er et ud af seks hold: Odense og SNAB, Vejle fra Sydkredsen og Tisvilde Hegn og FIF Hillerød fra Østkredsen samt OK Pan og Silkeborg OK fra Nordkredsen. Stærke modstandere, men vi viste en god bredde ved DM på Rømø, så vi er skam med i kampen.

Løbet foregår i Hjermind Skov søndag, den 5. oktober.Hjermind ligger i nærheden af Bjerringbro, det er meget bekvemt for os, så der bliver ikke arrangeret fælles bustransport. Noter på din tilmelding, hvis du har brug for at køre med, så lader det sig arrangere.

Tilmelding til selve løbet via o-service, sidste frist er d. 25. september, meld dig gerne med det samme. (Har du problemer med o-service, så kontakt et bestyrelsesmedlem).

Vel mødt!
Inga Jager