Dagklubmesterskab 2008

Dagklubmesterskabet 2008 blev et hårdt, men samtidig et utroligt flot løb i bakkerne rundt om Himmelbjerget, som denne lørdag viste sig fra sin pæneste side i det dejlige solskinsvejr.

De sidste stræk var en lang opstigning, så det var nogle trætte løbere som kom i mål. Efter at have sundet sig lidt udtalte de fleste dog at det havde været en pragtfuld tur i terrænet.

Først i mål og dermed klubmester kom Oscar Nørgaard – tillykke med mesterskabet.

Bedste dame-løber og dermed dame-klubmester blev Karen-Lisbeth Fredberg, som inden løbet udtalt, at hun bestemt ikke ønskede at blive klubmester. Hun kom gående stille og roligt i mål og ventede tålmodigt med at stemple målposten, til vi havde godkendt Oscars løb. Hvad vi ikke havde fortalt var, at vi normalt også kårer en løber af det modsatte køn – så tillykke med titlen som dame-klubmester.

Se mesterskabsreslutatliste her.
Se baneresultater her.
Se endvidere Ingas billeder her.