Instruktion i forbindelse med træningsløb, januar 2009

I lighed med tidligere år vil der igen være instruktion i forbindelse med nogle af de træningsløb, der har Klubhuset som mødested.

Fire lørdage(håber jeg) i januar er der mulighed for at høre lidt guldkorn om nogle af orienteringsidrættens temaer og få vejledning omkring dagens bane. Instruktionen vil koncentrere sig om de mellemsvære og svære baner.

Kl. 12.45 begynder instrukstionen, der vil vare ca 20 min. Det er selvfølgelig i klubhuset det foregår.

Der er følgende program:

Dato Skov Banelægger Instruktør Tema
3. jan Kobskov Dorthe Dorthe H Generelt
10. jan Østerskoven Erik Nysom Erik B Forenkling af poster
17. jan Vesterskov S Kjeld Appel/ Svend Borgbjerg Søren B Kurver
24. jan Lysbro/Arnakke Jens J. Schmidt Ingrid Forenkling

På nuværende tidspunkt har det desværre ikke været muligt at finde instruktører til lørdage i februar, ligesom vi mangler en instruktør d. 17. januar.

Klitorientering: Sæt kryds i kalenderen søndag d. 22. marts. Her forsøger vi at lave en dag med træning i klitterræn. Der vil være to træningerspas og alle klubbens medlemmer er velkomne. I vil høre mere så snart, vi har mere information.

Vi ses.
Dorthe H