Camp Silkeborg 2011

Instruktion
Instruktion findes HER (lettere opdateret 12. maj 2011).

Arrangementet kan periodevis findes som  træningsaktivitet – så hvis du ikke umiddelbart kan finde stævnet ,kan du prøve at ændre dine indstillinger i O-service, så du også får vist træninger. På nuværende tidspunkt mener O-service-leverandøren at det er et kursus, så prøv evt at se under det!!!:-(

Ideen om Camp Silkeborg opstod foråret 2010, hvor Camp Norway rykkede til Silkeborg på grund af for meget sne i Nordjylland. Jeg oplevede, at rigtig mange o-løbere fik glæde af en relativ lille indsats. Vi måtte lave noget, der kunne glæde mange danske klubber og enkeltløbere.

Da Silkeborgskovene giver mulighed for at træne adskillige forskellige o-tekniske momenter, ligger det lige for at arrangere Camp Silkeborg med fokus på det o-tekniske.

Rammerne for Camp Silkeborg er således:

• 2 dage med o-tekniske udfordrnger
  • der er mulighed for at få instruktion leveret som PPP eller word-dokument
  • der er tidtagning på 2 træninger
  • kun træninger med tidtagning er bemandede fra Silkeborg OKs side
  • Silkeborg Nordskov/Hårup Sande er åben fredag d. 3. juni
  • Silkeborg Vesterskov er åben lørdag d. 4. juni
  • man tilmelder sig via o-service til de forskellige aktiviteter
  • man aftaler, hvordan kort og evt instruktion skal leveres
  • klubber/grupper arranger selv overnatning, spisning mm

For klubber, TC’ere eller andre grupper er det således oplagt at arrangere samling hele Kristi Himmelfartsferien. PAN arrangerer løb torsdag d. 2. juni, der er løbsmulighed fredag og lørdag og samlingen kan afsluttes med deltagelse i Gudenådysten, der foregår i Silkeborg Vesterskov.

Velkommen til en forrygende lang week-end.

Henvendelse kan ske til Dorthe Hansen 30 66 42 85/86 83 71 13, mail: erik@bobach.eu