SOK til VM i præcisionsorientering

Det var ikke muligt at få Vibeke med på fotoet odag, da hun har mere travlt end kameraets lukketid

6 af klubbens medlemmer er i disse dage i Kroatien for at tage del i VM i præcisionsorientering, som afholdes i og omkring Zagreb.

Lars Ole og Johanne deltager som 2 af de tre tilladte deltagere i “Open Class”; Karin er holdleder for det danske hold, Clive deltager i Open Class for Storbritannien, Vibeke er Senior Event Advisor for IOF og Knud går til hånde med alskens praktikaliteter.

De egentlige konkurrencer starter onsdag, men tirsdag har vi alle været til “Model Event”, hvor vi fik en smagsprøve på terræn, kort og banelæggerens tankegang. Vi fik både prøvet en Pre-O bane og en Temp-O bane (hvis du ikke ved hvad det er, så smut forbi præcisionsorienteringshjemmesiden trail-o.dk og bliv klogere).

Man kan følge med i arrangementet på wtoc2015.org

Det var ikke muligt at få Vibeke med på fotoet, da hun har mere travlt end kameraets lukketid kan nå at fange.