Klubtur til Nordjysk 2-dages den 12.-13. marts

Forårets første O-løbstur for hele klubben står for døren. Den 12.-13. marts tager vi til Skagen, hvor der er 2 spændende O-løb i Kirkemilen; Skagen klitplantage. Kirkemilen er et rigtig spændende O-løbsområde med stor variation kurvebillede og tætheder, fra de helt åbne klitområder til tæt fyrreskov.

Klubturens overnatning foregår på Skagen Kultur og fritidscenter i 6 eller 8 mands værelser. http://skfc.dk/forside.aspx
Vi har booket 35 pladser så meld gerne hurtigt tilbage om du/I vil deltage (så vi kan beholde pladserne og evt. få fat i flere hvis det er nødvendigt)

Hvem kan deltage?
Alle klubbens medlemmer kan deltage. Der er alle sværhedsgrader af orienteringsløbs-baner, så du behøver ikke at være rutineret løber for at deltage. Klik ind på løbets hjemmeside: http://nordjysk2dages.dk/jom3/files/Nordjysk_2-Dages_Indbydelse_2016_endelig.pdf og find hvilken bane der passer dig – eller kontakt Anette (tlf. 23470824), hvis du er i tvivl. Ungdomsløbere kan også spørge til ungdomstræning.

Hvad koster det at overnatte?
Pris for overnatning, aftensmad, morgenmad og madpakke til søndag:
Voksne: 350 kr. og vi forventer en reduktion på ca. 1/3 i prisen for ungdomsløbere. Betaling for løbet kommer oveni dette beløb. Det sker særskilt via O-service.

Hvor skal jeg tilmelde mig?
Tilmelding til overnatning sker til Anette (anette.pind@pinde.dk eller 23470824) snarest muligt og senest den 10. februar. Tilmelding til selve løbet kan ske på O-service senest den 26 februar.

Hvad med betaling?
Betaling for overnatning og mad skal ske senest den 10. februar på konto: 7046-0001097407. Betaling for løbet sker over O-service, så du skal sikre dig at der er penge på din startkonto inden du tilmelder dig.

Hvad skal jeg medbringe?
Varmt løbetøj til 2 løb + evt. løbehandsker og hue, løbesko, kompas, evt. EMIT-brik (hvis du selv har en, ellers lejer du en), masser af varmt løbetøj og overtrækstøj, madpakke til lørdag middag, sengelinned eller lagen/sovepose, toiletsager, håndklæde mm.

Kan jeg køre med nogen derop?
Hvis du mangler kørelejlighed anfører du det på din tilmelding i O-service, så finder vi ud af hvem der har ekstra plads i bilen.

Har jeg pladser i overskud i bilen?
Hvis du har ledige pladser i din bil, anfører du det på din tilmelding i O-service. Der er ingen grund til at køre flere biler af sted end nødvendigt. Hvis du har ungdomsløbere (ikke egne børn) med i din bil, kan du af klubben få refunderet 30 øre pr. km pr. ungdomsløber (henvendelse herom sker til klubbens kasserer, Lars Ole Larsen). Disse ungdomsløbere betaler ikke selv til chaufføren for kørsel.

Fortræning og Natløb den 11. marts i Bunken Klitplantage
Det er også muligt at deltage i natløbet fredag den 11. marts i Bunken Klitplantage. Hvis der er interesse for det vil vi undersøge muligheden for at overnatte i Skagen kultur og fritidscenter fra fredag til lørdag. Dette er ikke en del af klubturen. Hvis du ønsker dette, kontakt Anette på ovenfor anførte mail eller tlf. snarest.

Vi ses i skoven!
På vegne af arrangementsudvalget