Slogankonkurrence JWOC 2019

Smile

Kære medlemmer af OK PAN og Silkeborg OK.

OK PAN og Silkeborg OK skal arrangere JWOC, juniorverdensmesterskaber i orienteringsløb, i 2019.
I styregruppen for JWOC 2019 vil vi gerne udskrive en konkurrence om et slogan for mesterskabet. Tanken er at det skal være et internt slogan, der kan få klubmedlemmerne fra vores to klubber til at stå sammen om at arrangere dette verdensmesterskab. Lidt i stil med Stafet For Livet og deres slogan ”Sammen er vi stærkere.” (Og selv om det forslag også kunne bruges her, er det altså ikke en mulighed Smile.)

Har du en idé til et slogan, så indsend dit forslag til Mogens Hagner på mail mogenshagner@mail.dk, senest den 2. januar 2017. Du må gerne sende mere end ét forslag. Husk at opgive navn og klub. Og du må gerne angive et ”dæknavn,” så den dommerkomité, der skal bedømme de indkomne forslag ikke ved, hvem der har indsendt hvilke forslag. Dommerkomitéen udgøres af klubformændene Lone Secher Andersen og Sten Egholm Jørgensen og formanden for styregruppen, Dorthe Hansen.

Der er selvfølgelig også en præmie til det bedste forslag. Præmien er 2 biografbilletter med tilhørende godteposer. Vinderen offentliggøres omkring den 9. januar 2017, når dommerkomiteen har haft tid til at vurdere de – forhåbentlig mange – indsendte forslag.

O-hilsen
Styregruppen for JWOC 2019