2016 er ved at løbe ud

Kære alle i klubben
Tak for et spændende og aktivt 2016. Vi har præsteret et mægtigt aktivitetsniveau af høj kvalitet. Den slags kommer jo ikke af ingenting, og jeg vil benytte lejligheden til at takke alle, der har været involveret i planlægning og gennemførelse af vores mange tiltag. Selv her i det Midtjyske, må vi gerne være lidt selvfede en stund.

Nu lokker 2017 om et øjeblik. Vi har nye spændende fælles oplevelser forude, og jeg håber, mange i løbet af året vil byde ind med en hånd, når der er tid og lejlighed til det.

I 2017 bliver det mere synligt for alle i klubben, hvilken typer opgaver, vi har brug for, bliver løst. Det sker, når frivillighedsansvarlig Inger Simonsen og Mette Jørgensensen rundsender et spørgeskema for at kende til alles ønsker. Det, tænker jeg, bliver et godt redskab for alle i klubben, og jeg håber, alle Silkeborg OKere vil tage godt imod dette tiltag.

Jeg ser frem til mange kluboplevelser. Godt nytår til alle.

De bedste hilsner
Sten

Se evt. filmen til ordene her: https://www.facebook.com/silkeborgok/videos/vb.862194617204088/1234562913300588/?type=2&theater