Nyt tiltage fra Seniortrænerne og TR

Hej Sokker

Velkommen i det nye år, der bl.a indledes med et nyt tiltag fra Seniortrænerne og TR, sådan lidt på forsøgsbasis. TR og Seniortrænerne ønsker at tilbyde mere teknisk træning end klubben pt. tilbyder ved den ugentlige tirsdagstræning.

Derfor prøver vi nu som forsøg at tilbyde moment træning på nogle udvalgte lørdage her indtil vinterferien. Oplægget er lavet sådan at hvis man blot ønsker at løbe en helt normalt o-bane til træningsløb er dette stadig muligt, men der vil være et tilbud ved siden af.

Første gang er allerede i morgen d.6 januar, hvor familien Bagger Hagner  byder velkommen i klubhuset til træningsløb i Østerskoven.

På følgende træningsløb vil der blive tilbudt et moment:

• 6. Januar 2018 – Østerskoven, Overaskelse!(bedre kendt som, jeg ved ikke hvad det er i skrivende stund)

• 20 Januar 2018 – Nordskov v, Fokus på Vejvalg m. mulighed for bakketræning

• 27 Januar 2018 –  Sønderskov V. Kurve træning

Banerne og momenterne er lavet af frivillige fra klubbens træningløbs arrangører, og der vil ved alle løbene være en personlighed tilstede til at introducere dagens moment.

Det er tænkt som tilbud både til senior og junior løbere der ønsker mere teknisk træning. Hvis det er en success forfiner vi konceptet, gerne med konstruktiv feedback.

Mvh Senior trænerne og TR