Divisionsmatch 2. september

Søndag d 2. september skal vi til anden runde af årets Divisionsmatch i Alstrup krat ved Mariager.

Divisionsmatchen er en del af Danmarksturneringen, hvor vi konkurrerer om at blive Danmarks bedste klubhold. Konkurrencen afgøres gennem et sindrigt pointsystem, hvor det gælder om at have deltagere i samtlige klasser. For at stille et stærkt hold, har vi brug for alle; fra begyndere til elite, unge, gamle og dem midt imellem.

Ved forårets match i Nordkredsen klarede vi det rigtig godt med en fornem 2. plads, og kun få points op til PAN. Men for at være helt sikker på at kvalificere os til finalen er det vigtigt, at vi stiller stærkt – også her i anden runde.

Indbydelsen til løbet kan ses her.

Tilmelding sker via O-service senest d 24-8.  Nærmere info i august men tilmeld dig/jer gerne allerede nu og sæt kryds i kalenderen d 2/9

God sommer/ Arrangementsudvalget