Husk tilmelding til Divisionsfinalen

– senest på fredag d 28 september

Divisionsfinalen – også kaldet DM for klubhold, som afvikles d. 7. oktober i Store Hareskov på Sjælland. Også denne gang har vi brug for alle klubbens gode kræfter; fra begyndere til elite, unge, gamle og dem midt imellem.

Da finalen finder sted på Sjælland, arrangerer klubben gratis bustransport.

Bussen afgår fra Circle K ved Østergadekrydset kl. 5:30 søndag morgen, og der vil være opsamling på parkeringspladsen ved Pejsegården i  Brædstrup undervejs til Værløse, hvor vi skal løbe. Vi kører hjemad igen ca. halv 3.

Turen giver således rigelig mulighed for at snakke med klubkammerater og til i øvrigt at deltage i klubfællesskabet. Skriv i O-service om du/I vil med bussen, samtidig med tilmeldingen.

Se mere information om Divisionsfinalen og vores lille interne klubkonkurrence andet steds på hjemmesiden.

Vel mødt, vi glæder os til at se dig

Arrangementsudvalget