Træningsløbsakademiet

Hvad siger du til at deltage i SOKs Træningsløbsakademiet i det nye år?

Træingsløbsakademiet kører i tæt samspil med klubbens træningsløb, hvor princippet er at du lærer at lave træningsløb ved at gøre det.
Mål: Tilrettelægge træningsløb:
– Banelægning i Condes,
– Klargøre poster og sætte ud og tage ind igen,
– Stå for arrangementet med tidtagning og registrering af deltagere.
Som deltager bliver du en dygtigere orienteringsløber både i skoven og forhold til det mere organisatoriske i klubben, fordi du får flere aspekter af sporten ind under huden.

1. gang d.19.1 kl. 9.30 – 16: Introduktion til Condes.
Du lærer Condes anvendelsesorienteret mod det at lave et træningsløb, så banelægningen er fokuseret på de tre svære baner, den mellemsvære og den lette bane, som er banerne til træningsløb
2. Gang d. 9.2 kl. 9.30 – 16: På snedigt vis er nørderierne fra første kursusgang blevet til træningsløbsbaner til Gødvad.
3. Gang d. 23.2 kl. 9.30 -16. Træningsløbsbaner i Nordskoven.

Se SOKs træningsløbsakademi for yderligere information og hvordan du tilmelder dig til dette enestestående tilbud.