Hjælpere til Julsø Ultra

Lørdag d. 30/4 afholder klubben Julsø Ultra 2022 og vi har i den forbindelse brug for hjælpere til afviklingen af løbet. I år er der lidt nye tiltag med en ny 28 km rute i Vesterskoven samt et samarbejde med Arriva om en 30 km tur fra Ry.

Vi har lavet en liste med de opgaver der skal løses og ønsket er at man melder sig specifikt til en eller flere opgaver. Præcise tidspunkter kan vi ikke give endnu, men en del af opgaverne lørdag er noget man skal sætte hele dagen af til. Vi sørger selvfølgelig for forplejning hele dagen. Bl.a. lækre sandwich og drikkevarer fra Grauballe bryghus. Og inviterer til hygge efter løbet med fadøl og pizza.

Fredag 29/4

-Opbygning af stævneplads ved klubhuset. Telte, borde, målportal m.m. 4-6 pers.

-Markering af 85 km rute 6-8 pers, kontakt evt Simon Grimstrup for mere info. Nedtagning af rute lør/søn

Lørdag 30/4

-Indskrivning og nummerudlevering fra klubhuset. Første start kl 7.00 2-3 pers.

-Indskrivning og nummerudlevering i Ry. Start kl 11.41 2-3 pers.

-4 depoter med 3-4 pers i hvert depot.  (Vesterlundvej, Slåen Sø, Ry ved Kvickly, Sindbjerg/ Stoubjerg)

-Vejvisere på ruten 3-5 pers.

-Målområdet: modtage chip fra løbere samt udlevere finisher badges 2-3 pers.

-Fotos ved mål 1-2 pers

-Lørdag 30/4 og søndag 1/5

Nedtagning af stævneplads, indsamling af rute samt oprydning

Så mange som muligt